Emaitzak: 33

Familia#
xxOstalaritza eta turismoa 33

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (27)
Actualmente cada vez es menor el impacto negativo, debido a que el deterioro de estas zonas redunda en un menor interés del recurso turístico, por lo que las autoridades vigilan, cuidan y legislan para no seguir deteriorando los recursos turísticos y que ello provoque la desaparición de los flujos de visitantes. Gaur egun, hala ere, gero eta txikiagoa da eragin negatibo hori. Izan ere, eremu horiek hondatuz gero interes turistikoa galtzen dutenez, eremuok zaintzen eta erabilera arautzen saiatzen dira agintariak, bisitariak ez daitezen desagertu.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Estos servicios son especiales tanto por el medio de transporte aéreo que utilizan, como pequeños aviones, avionetas, helicópteros, globos, etc., como por los servicios que ofrecen, básicamente centrados en pequeñas excursiones de visita aérea a un recurso turístico o a un área turística determinada. Zerbitzu horiek bereziak dira, bai erabiltzen dituzten aireko garraiobideengatik —hala nola hegazkin txikiak, turismo-hegazkinak, helikopteroak eta globoak—, bai eskaintzen dituzten zerbitzuengatik, batez ere, aireko txango txikiak turismo-baliabide batera edo turismo-eremu jakin batera.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Existen diferentes modalidades de este servicio, el más habitual es la panorámica, en la que los clientes son los mismos durante todo el recorrido y se muestra una imagen general de la ciudad desde el autobús, pudiendo incluir la entrada a algún recurso turístico. Zerbitzu honetako hainbat modalitate daude. Ohikoena panoramikoa da. Horietan, bezeroak beti berak dira ibilbide guztian, eta hiriaren irudi orokor bat erakusten da autobusetik. Batzuetan, turismo-baliabide bateko sarrera ere barne egoten da.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

¿De qué año es el principal recurso turístico que está explicando el guía de la imagen? Zein urtetakoa da irudiko gidaria azaltzen ari den turismo-baliabide nagusia?

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Existen numerosas definiciones del concepto de recurso turístico, las más significativas son: Turismo-baliabide kontzeptuaren definizio ugari daude. Esanguratsuenak hauek dira:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

En todas las definiciones se aprecian unas características similares del concepto de recurso turístico, que son: Definizio guztietan, antzeko ezaugarriak ematen dira turismo-baliabide kontzeptua definitzeko; zehazki, hauek:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Este autor utiliza tres características básicas para evaluar cada recurso turístico, son las siguientes: Egile horrek oinarrizko hiru ezaugarri erabiltzen ditu turismo-baliabide bakoitza ebaluatzeko. Hona hemen irizpideak:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Es el valor que se le otorga a un recurso turístico comparado con recursos turísticos del mismo tipo. Mota bereko turismo-baliabideak konparatuz baliabide bati ematen zaion balioa da.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Ponderación de la importancia de cada uno de los factores a analizar en cada recurso turístico. Turismo-baliabide bakoitzean aztertu beharreko faktore bakoitzaren garrantzia goraipatzea.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Por ejemplo, podemos considerar que lo más importante en un recurso turístico es su unicidad (siguiendo lo explicado por Josep Chias) o, por alguna razón, considerar que la característica más importante es el valor intrínseco. Adibidez, jo dezakegu turismo-baliabide baten ezaugarri garrantzitsuena bakartasuna dela (Josep Chiasek azaldutakoari jarraikiz), edo, arrazoiren bat dela eta, berezko balioa dela ezaugarri garrantzitsuena.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura